انتشار Mercury توسط Spitfire Audio

پنجشنبه, 8 دی 1401

 

این خبر را به زبان دیگر ببینید:

انتشار Mercury توسط Spitfire Audio

Spitfire Audio از انتشار Mercury، یک کتابخانه نمونه و ساز مجازی که با همکاری Chas Smith خبر داد. Chas Smith متخصص در تبدیل فلز بلااستفاده به سازهای آکوستیک ساخته شده است.

چاس در اصل یک جوشکار و سازنده است که در گذشته در صنعت فیلم کار می کرد. او با استفاده از مهارت های فلزکاری خود برای ده ها فیلم همانند«Dune» ،«Interstellar» ،«Man of Steel» ،«The Hunger Games» ویا حتی فیلم معروف Saw یا اره ابزار هایی بی‌نظیر طراحی کرده است.

این کتابخانه از دو بخش عطارد و خورشید متشکل است که عطارد مجموعه ای از نمونه های خام است که از 14 ابزار دست ساز Chas گرفته شده است. در حالی که دخورشید یک سینت سایزر جدید است که توسط آخرین نسخه موتور eDNA اسپیت فایر کار می‌کند.

در این مجموعه‌ها 672 صدای منحصر به فرد گنجانده شده است که برخی از آنها "ارگانیک" باقی می مانند، در حالی که برخی دیگر با واحدهای جلوه های خارجی و Eurorack و در Solar پردازش شده اند.

به جز این موارد 300 بخش از پیش تنظیم شده در آن ایجاد شده است و البته کاربران می‌توانند انواع مختلفی از صداهای موجود را بصورت دستی ایجاد و ذخیره کنند.

 

ابزارهای منحصر به فرد

ابزارهای منحصر به فرد

هر یک از ابزارهای گنجانده شده توسط Chas طراحی و ساخته شده است.
Bertoia: شفت های اینکونل با رزوناتورهای آلومینیومی روی تیغه توربین. با الهام از هری برتویا، هر دو ساقه و سنج به مقیاس 14 تن تنظیم شده اند.
Dado: صفحات فولادی ماشینکاری شده که می توانند روی پیکاپ ها بچرخند
Towers: 9 میله تیتانیوم، تنظیم شده برای "دوستانه" با یکدیگر، با صفحات تیتانیوم جوش داده شده در هر انتها
Lockhead: قطعات تیتانیوم جوش داده شده به یک ساختار و ورق تیتانیوم برای تشدید کننده
Mantis: قطعات تیتانیوم جوش داده شده به ساختاری که می تواند بچرخد
Copper Box: میله ها، صفحات و یک تشدید کننده شاخ تا شده. طول هر میله 36 اینچ است و مارپیچ میله ها در زیر صفحات تشدید کننده ادامه دارد
Paraboloid: یک ورق تیتانیوم با میله های اضافه شده
Pez Eater: میله ها و پیکاپ های فولادی تنظیم شده
Sceptre: تیغه ها، صفحات و چیزهایی که می توانند بچرخند
AD: فنرهای جوش داده شده به تیغه های اره بالای پیکاپ ها
Bass Steel Guitar: ساخته شده از آلومینیوم
Que Lastas: ورق استیل ضد زنگ با میله و سیم برای پیانو باس

به شما پیشنهاد میکنم ویدیوی زیر را تماشا کنید.

 


جیوه در پلاگین صوتی Spitfire موجود است که در فرمت‌های AU، VST2، VST3 و AAX شما می‌توانید از آن استفاده نمایید. این کتابخانه 8.2 گیگابایت فضای دیسک کامپیوتر شما را اشغال می کند.

خرید مجموعه Mercury

Mercury اکنون در وب سایت Spitfire Audio موجود است و شما در حال حاضر با قیمت تبلیغاتی 99 پوند با احتساب مالیات بر ارزش افزوده می‌توانید آن را تهیه نمایید. کل قیمت خرده فروشی این مجموعه شامل 149 پوند با احتساب مالیات بر ارزش افزوده خواهد بود.

انصراف از نظر